#اليوم السابع - #فن - محمد عادل إمام يقول رأيه فى أحمد الفيشاوى بعد أزمة الجونة .. تعرف عليه


كتبت نورهان حسن

تحدث النجم محمد إمام عن تصرف الفنان الشاب أحمد الفيشاوى وتلفظه بلفظ خارج فى حفل افتتاح مهرجان الجونة السينمائى ونشره فيديو اعتذار أمس يوضح فيه سوء التفاهم، قائلا: "أنا بحب أحمد الفيشاوي.. مشكلة أحمد أنه عايش بدماغ غربي في مجتمع شرقي متحفظ جداً، بيغلطوا آه بس مايحبوش اللي بيحبوهم يغلطوا".

 


احمد الفيشاوى

 

وأضاف الزعيم الصغير عبر حسابه الشخصى على موقع تبادل الصور "إنستجرام"، "أنا عشت مع أحمد أيام في بيت الاستاذ فاروق الفيشاوي ومدام سمية الألفي وماشفتش منهم غير كل حب، والأستاذ فاروق من ألطف الشخصيات اللي ممكن تشوفها في حياتك ، ومدام سمية من أجمل الأمهات، ده غير ان اول مسلسل ليا في حياتي كان مع الاتنين دول وعلي فكرة احمد الفيشاوي ده من أقوي الممثلين اللي في مصر سيبوه يعيش حياته زي ما هو عاوز و انتوا عيشوا حياتكم زي مانتوا عاوزين".

 

واختتم محمد حديثه قائلا: "البوست ده مش دفاعاً عن أحمد ، هو فعلاً غلط و اعتذر ، بس كان في كلمتين لازم اقولهم بحق العيش و الملح و العِشرة اللي بينا".

جميع الحقوق محفوظة لمصدر الخبر اليوم السابع وتحت مسؤليتة ونرجوا متابعتنا بأستمرار لمعرفة أخر الأخبار علي مدار الساعة مع تحيات موقع موجز نيوز الأخباري

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

التالى #اليوم السابع - #فن - مسلسل الحشاشين الحلقة 21.. حيلة جديدة لـ حسن الصباح مع زيد بن سيحون ويحيى